Pogoji poslovanja

Splošni pogoji Spletne trgovine www.brinca.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino www.brinca.si (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje BRINCA D.O.O. (v nadaljevanju »ponudnik«).

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje) Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave artiklov (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Osebna izkaznica

BRINCA D.O.O.
Alpska cesta 40
4248 LESCE
Zavezanec za DDV: DA
Davčna številka: SI84421592
Matična številka: 53704022000
Osnovni kapital: 8000€
TRR odprt BKS d.d.
Št. računa: SI56 3500 1000 2547 229

Ponudba artiklov

Artikli, ponujeni preko trgovine, so del ponudbe oziroma prodajnega programa podjetja BRINCA D.O.O.. Cene artiklov so predstavljene kot maloprodajne cene in vsebujejo DDV, ne vsebujejo pa stroškov pošiljanja.

Podatki o izdelkih in slike

Vse slike v katalogu so simbolične. Iz navedb in prikazov spletne strani brinca.si in katalogov ni moč uveljavljati nobenih zahtevkov. Pridružujemo si pravico do sprememb oblike, tehnike, opreme in cene. Za tipkarske napake ne prevzemamo odgovornosti.

Načini plačila

Ne glede na izbran način plačila artiklov, boste za nakup artiklov, takoj po prevzemu paketa prejeli račun. Ponudnik omogoča plačilo:

  • S kreditnimi in debetnimi karticami Visa in Mastercard.
  • Po predračunu.
  • Obročna plačila Leanpay in Diners

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški.

Cene

Vse cene so v EUR in vključujejo DDV. Pridržujemo si pravico do sprememb cen, če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila in pod zgoraj navedenimi pogoji. Navedene cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Veljavnost akcijske ponudbe

Roki veljavnosti akcije, ki se med seboj lahko razlikujejo, so navedeni ob akcijski ponudbi.

Garancija

Vsi izdelki v prodaji v trgovini imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji. Za uveljavljanje garancije se lahko obrnete na najbližjo prodajalno podjetja BRINCA D.O.O.. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji, navedeni na garancijskem listu, ki je priložen vsakemu izdelku. Garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, olja, itd. Garancija se uveljavlja s kopijo računa in garancijskim listom. Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku, bomo odpravili brezplačno.

Garancija preneha veljati v naslednjih primerih:

  • neupoštevanje navodil za uporabo,
  • popravilo, ki ga je opravila nepooblaščena oseba,
  • vgraditev neoriginalnih sestavnih delov izdelka,
  • malomarno ravnanje z izdelkom,
  • poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca oziroma tretje osebe,
  • nepravilna vgradnja

V primeru, da želite dodatne informacije v zvezi z garancijo, se lahko obrnete na BRINCA D.O.O.

POMEMBNO: Rabljeni stroji nimajo garancije.

Dobavni rok

Običajni dobavni rok je 14 dni oz. kot je navedeno pri posameznem artiklu. V kolikor kupec zahteva drugačne dobavne roke, jih mora s ponudnikom dogovoriti pisno. V primeru višje sile in izrednih razmer, ki niso nastale po krivdi ponudnika ali v primerih, ko ponudniku blaga ni dobavil dobavitelj in lahko to ponudnik dokaže, bo dobavni rok temu primerno podaljšan. V primeru, da je dobavni rok daljši od enega meseca, kupec lahko stornira naročilo. V primeru spremembe roka dobave prodajalec o tem obvesti kupca po elektronski pošti.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je DPD, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Dostava

Artikli, naročeni na www.brinca.si gredo na pot v najkrajšem možnem času. Če so na zalogi v skladišču, bodo odpremljeni v 24 urah od naročila. V primeru da izdelka/ov ni na zalogi, boste o tem obveščeni.

Za paketno dostavo poskrbi DPD paketna služba ali pošta Slovenije , večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo artikle že poslali na pot. Hkrai tudi prejemete sledilno številko kjer sami lahko preverite stanje pošiljke.

Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, pa lahko paket prevzamete na najbližji oddajnem mestu dostavne službe. O pogojih prevzema se lahko z kurirsko službo tudi dogovorite kaj vam ustreza z odgovorom na kontak ki vam bo iz njihove strani poslan takoj po prevzemu blaga iz našega skladišča.

Stroški dostave:
Stroški dostave so odvisni od vrste blaga. Strošek najlažje vidite ko date željeno blago v košarico. z tem nakup še ni opravljen.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov kupcev.
Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, naslov elektronske pošte, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec ima pravico, da v 8 dneh od prevzema blaga, odstopi od nakupa oz. reklamira blago. Postopek odstopa od nakupa oz. reklamiranja blaga se prične, ko kupec po pošti ali v poslovalnico prodajalca, pošlje oz. vrne osebno neustrezne artikle. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z vračilom blaga, je strošek poštnine, v kolikor je bilo blago kupljeno ali vrnjeno preko pošte. Blago je potrebno vrniti ponudniku osebno na sedež podjetja ali po pošti, najkasneje v roku 8 dni od poslanega obrazca za vračilo blaga.

Kot odstop od nakupa se šteje, če je kupec prejeto blago vrnil nepoškodovano, neodprto in v nespremenjeni količini. Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu potrebno vrniti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejema artikla (torej nepoškodovano, neodprto in v nespremenjeni količini).

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, neodprto in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu prav tako treba vrniti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano, neodprto in v nespremenjeni količini).

Če je kupec odstopil od nakupa in vrnjeno blago ustreza zahtevam, mu ponudnik za vrnjeno blago izda dobropis, ali pa v dogovoru s kupcem vrnjeno blago menja za drugo blago. 

Kupec mora blago vrniti na naslov: BRINCA D.O.O., Alpska cesta 40, LESCE.

POMEMBNO: Uporabljenega blaga ni mogoče vrniti ali zanj zahtevati dobropis. Prav tako ni mogoče vrniti nedelujoče opreme. Za reševanje takšne situacije se opravi pregled upravičenosti do uveljavitve garancije s strani proizvajalca.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Ob registraciji se uporabnik strinja s prejemom raznovrstnih elektronskih oglasnih sporočil. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.
Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma očitne napake v ceni.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek naslova elektronske pošte info@brinca.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Postopek nakupa

Naročanje preko spleta poteka 24 ur na dan, vse dni v letu.

Uporabnik v spletni trgovini po artiklih išče s pomočjo iskalnikov, ki jih najde v glavi spletne strani in v levem kontrolnem stolpcu.

Po odločitvi za posamezen artikel je potrebno klikniti na izbrani artikel za prikaz podrobnejših informacij. Ko sprejme odločitev za nakup, uporabnik klikne gumb “Dodaj v košarico”, s čimer se artikel doda v nakupovalno košarico spletne trgovine.

Po koncu nakupovanja uporabnik lahko pregleda naročilo, lahko vpiše opombo na pozicijo naročila ali spremeni količino naročenih artiklov (artikel doda ali izbriše). Ko je naročilo pripravljeno za oddajo, uporabnik klikne gumb “oddaj naročilo”. Uporabnik lahko naroči največ šest kosov enakega artikla ob enkratnem naročilu.

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je bilo naročilo poslano prodajalcu. V njem je navedeno blago in količine, ki jih je kupec izbral. Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku prodajalca.

Prodajna pogodba je sklenjena, ko prodajalec potrdi naročilo kupca po elektronski pošti. Prodajalec mora to storiti v 2 delovnih dneh, sicer se šteje, da naročilo ni potrjeno in prodajna pogodba ni bila sklenjena.

Prodajalec ima pred dostavo blaga pravico kontaktirati kupca preko telefona ali e-pošte z namenom preverjanja posredovanih kontaktnih podatkov ali obveščanja o spremenjenem datumu dostave blaga. V primeru, da na podlagi posredovanih podatkov ne more stopiti v stik s kupcem, lahko prodajalec enostransko odstopi od prodajne pogodbe, s pisno izjavo, poslano kupcu na elektronski naslov, ki ga je ta navedel ob naročilu.

Naročila so veljavna le v primeru izvršitve preko spletne trgovine na podlagi predhodne registracije. Kakršna druga oblika naročila ni možna, kakršna koli druga naročila pa ne bodo upoštevana.

Avtorske pravice in izjava – slike in materiali Husqvarna

Husqvarna AB (publ). Vse pravice pridržane. Husqvarna in ostale produktne lastnosti so registrirane blagovne znamke Husqvarna AB (publ).

Iz navedb in prikazov spletne strani brinca.si in katalogov ni moč uveljavljati nobenih zahtevkov. Pridružujemo si pravico do sprememb oblike, tehnike, opreme in cene. Za tipkarske napake ne prevzemamo odgovornosti.